reklama

Už sa blíži Kvas:-)

Nie hocijaký Kvas...mám na mysli letný festival Hodokvas, na ktorom som bola minulý rok po prvý raz a tá atmosféra ma ohromila, takže som si povedala, že pôjdem aj tento rok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Obrázok blogu

Síce je pravda, že keby na minuloročnom Hodokvase nevystupovalo Placebo, asi by mi nenapadlo ísť tam, ale tento rok tam idem len tak sa odreagovať, zabaviť, uvoľniť, jednoducho festivalovať... Z môjho pohľadu žiaden interpret neprekoná Placebo a nespôsobí mi také zimomriavky a eufóriu ako to bolo minulé leto. Tenokrát som však zvedavá a, pravdu povediac, dosť sa teším na I AM X a punkovú legendu Sex Pistols a hlavne na pogo, ktoré tu vypukne...bez ohľadu na modriny:-) Takže pozor na mňa, ak sa to tam nebude hýbať, Peťka to rozprúdi a bude hodokvasnícke pogo ako sa patrí!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tiež som zvedavá na ďalšiu, dá sa povedať už legendu, a síce Cypress Hill. Hoci nepatrím k priaznivcom tohto štýlu, musím sa priznať, že niektoré pesničky od nich sa mi páčia. Na druhej strane, Rytmusa zo svojho hodoprogramu určite vynechám, pretože tie texty a vôbec jeho skutočne nemusím...

Čo by to bol za Hodokvas bez Polemicu? Som rada, že táto slovenská ska-kapelka tam nebude chýbať ani tento rok a ja sa opäť dosýta vy-SKA-čem:-) Ešte by som prijala nejaké španielske ska ako boli minulý rok šialení The Locos. Vtedy by to bolo to pravé orechové. A myslím, že aj Horkýže Slíže spôsobia poriadnu divočinu...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mám pocit, že každý si príde na svoje. Či sú to punkeri, na ktorých čaká napr. Sex Pistols, Konflikt, či Slobodná Európa, priaznivci hip-hopu (Cypress Hill, Rytmus:-O,Vec), rockeri, metalisti, no proste Hodokvas by mohol mať podtitul z každého trošku.

Takže, čo dodať? Treba už len počkať pár týždňov a potom hurá na piešťanské letisko. Medzitým ešte musím presvedčiť môjho drahého, aby šiel so mnou, zbaliť stan a nesmiem zabudnúť pribaliť moju kamarátku a spoločníčku na každom feste a možem ísť. Veď čo je lepšie, ako vychutnať si hudbu s kamarátmi, pivkom v jednej ruke a s vašou láskou v druhej ruke a tiež v stane (viete, aby ma mal kto ochraňovať:-) ) Hodokvas, už sa na teba teším a aj na kolegov hodokvasníkov! Vidíme sa 4.-5.júla!

Petra Struková

Petra Struková

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem dobrý čaj, prechádzky v prírode, večery v čajovni, pohodu a pokoj... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu